Vakantie australie2018.5 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Helene Diteweg - WaarBenJij.nu Vakantie australie2018.5 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Helene Diteweg - WaarBenJij.nu

Vakantie australie2018.5

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

22 Januari 2018 | Australië, Airlie Beach

Drie dagen Airlie Beach zijn er vijf geworden. Het is hier heerlijk vertoeven met zon, zee, strand leuke winkels en goede restaurants waar je heerlijk kunt eten. We wilden eerst een overnachting doen in een tent op een ‘onbewoond eiland’ maar we kwamen er achter dat het niet zo onbewoond was want je stond gewoon met andere op een camping, ook was de vegetatie door een cycloon in april vrijwel verwoest. Dus hebben we besloten om dit avontuur te laten varen. Maar in plaats daarvan hebben we een helicoptervlucht gemaakt over de whitsunday Islands. Geland op het strand whithaven. We mochten daar anderhalf uur blijven om heerlijk te wandelen en natuurlijk foto’s te maken. Het is daar zo mooi. Om stil van te worden en ik heb dat mee mogen maken. In 1 woord geweldig. Om nooit meer te vergeten..... met dit moois op ons netvlies gegriefd zijn we de volgende dag op zoek gegaan naar de cedar Freek waterfalls... we hebben de falls gevonden, alleen het water niet. Te droog geweest hier. Hierdoor wel de rivierbedding af kunnen struinen. Komen mn wandelschoenen toch nog van pas. Nog 1 nachtje hier en dan op weg naar ons volgend avontuur. Ben benieuwd wat dat ons brengt. Hierover de volgende keer meer....

• 22 Januari 2018 - 11:51

Betty:

Wat een belevenis Hèlene en dit is een vakantie om nooit te vergeten
    Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt om ons ook te laten genieten van Australië.
    Genieten jullie ook maar verder van deze prachtige vakantie. knuffels en kusjes