Vakantie australie2018.3 - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Helene Diteweg - WaarBenJij.nu Vakantie australie2018.3 - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Helene Diteweg - WaarBenJij.nu

Vakantie australie2018.3

Door: Helene

Blijf op de hoogte en volg Helene

15 Januari 2018 | Spanje, Almadén de la Plata

Nu we weer terug zijn in de bewoonde wereld na onze duiktrip, hier weer een update van onze reis.... zoals ik al zei hebben we een duiktrip achter de rug van vier nachten op een boot. Deze dagen stonden in het teken van duiken duiken en nog eens duiken. Om half zeven paraat voor de eerste duik. Snorkelen was ook een onderdeel van onze dag invulling. Iedereen heeft het over duiken bij the great barrier reef, dat het daar echt prachtig is. Wij hadden ook hoge verwachtingen ervan, maar tijdens onze eerste duik zagen we al dat er veel koraal verdwenen is. Dit door stormen en temperatuur van het zeewater. Dat was deze dagen 29 graden. Wel veel mooie vissen groot en klein gezien. Gezwommen tussen haaien en schildpadden en heel veel kwallen. Dus de eerste week veel zon, zee en vissen gezien. Morgen halen we onze auto op en gaan er 1700 km mee op pad richting brisbain. Op naar ons volgend avontuur....